Disponibilitate

Cere Oferta

General

Hotel California JupiterHotel California Jupiter se afla la 30 metri de plaja, ofera oaspetilor sai camere cu o frumoasa vedere spre mare.

Adresa: Str. Gala Galaction, Jupiter, Constanta.

Hotel California Jupiter alaturi de Hotel Delta formeaza un complex turistic, avand comune mai multe facilitati – Parcul Copiilor, Plaja Copiilor, piscina, restaurante si terase, sauna, jacuzzi etc.

Hotel California Jupiter ofera oaspetilor sai multiple facilitati si optiuni de petrecere a timpului liber, indiferent de varsta: piscina in aer liber pentru adulti si copii, sauna finlandeza, jacuzzi, plaja amenajata cu sezlonguri, umbrele si dusuri, spectacole, animatie si concursuri in fiecare zi.

Plata cu Vouchere si Card de Vacanta

VERIFICA DISPONIBILTATE SI TARIF

Structura de cazare

Hotel California Jupiter dispune de 110 camere cu doua paturi si 4 apartamente dotate cu baie proprie cu dus. Majoritatea camerelor au o vedere superba spre mare si balcoane mobilate.

  • Camerele duble pot acomoda 1 adult, 1 adult si unu sau doi copii cu varsta sub 12 ani, 2 adulti, 2 adulti si unu sau doi copii cu varsta sub 12 ani sau 3 adulti. Acestea sunt prevazute cu doua paturi alaturate si pat suplimentar.
  • Apartamentele pot acomoda maxim 4 persoane. Acestea sunt formate din living cu canapea extensibila pentru 2 persoane si dormitor.

Restaurant

Hotel California Jupiter dispune de restaurant cu aer conditionat, piscina in aer liber si piscina copii, cocktail-bar la piscina, terasa cu muzica live, pizzerie-cuptor cu lemne, bar de zi, sauna, jacuzzi, 2 sali de conferinte, baby-land, plaja privata, parcare (contra cost).

Facilitati hotel

  • acces la piscina Hotelului California si sezlong cu umbrela (in limita disponibilitatilor);
  • acces la sauna si jacuzzi la Hotel California;
  • 2 sezlonguri cu umbrela incluse/camera pe plaja Copiilor si pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels, in conditiile rezervarii acestora exprimand optiunea de plaja pentru intreg sejurul (la consierge);
  • la fiecare din cele doua sectoare de plaja, turistii beneficiaza de DJ si echipe de animatori, care vor umple momentele petrecute la soare cu jocuri si concursuri captivante;
  • pentru un sejur de minim 5 nopti, turistii beneficiaza gratuit de spectacole la Teatrul de Vara Jupiter: saptamanal – un concert, o piesa de teatru si o piesa de teatru pentru copii (1 iulie – 31 august), 2 bilete/ camera la Paradis Land – parc de aventura si 1 acces/ familie la Galaxy WaterPark Jupiter;

Pachetul all inclusive contine:

  • Acces si sezlong cu umbrela (in limita disponibilitatilor), la piscina Hotelului California;
  • Acces la sauna si jacuzzi la Hotel California;
  • 2 sezlonguri cu umbrela incluse/camera pe plaja Copiilor si pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels, in conditiile rezervarii acestora exprimand optiunea de plaja pentru intreg sejurul (la consierge); La fiecare din cele doua sectoare de plaje, turistii beneficiaza de dj si echipe de animatori, care vor umple momentele petrecute la soare cu jocuri si concursuri captivante;
  • La sejur de minim 5 nopti, turistii beneficiaza gratuit de spectacole la Teatrul de Vara Jupiter: saptamanal – un concert si o piesa de teatru pentru copii (1 iulie – 31 august), 2 bilete/camera la Paradis Land – parc de aventura si  1 acces/familie la Galaxy WaterPark Jupiter;
  • Restaurant Delta (AI) – Orchestra live, solisti, trupe de dansatori, momente comice si de magie, animatori, intr-un cuvant spectacol seara de seara;
  • Restaurant California (AI) – atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare;
  • 20% reducere la Restaurant „Cucina Italiana” – à-la-carte –  Bucataria mediteraneana, canzonetele italiene, cuptorul de pizza cu lemne, toate intr-o gradina atent amenajata – serviciu cu plata
  • 20% reducere la Restaurant Fish & Grill  – à-la-carte – In acordurile pianului, pe malul marii vei gusta cele mai savuroase specialitati de carne si peste – serviciu cu plata

Sistem de servire al meselor si bauturilor:

  • In regim bufet: mic dejun (07:30-09.30), gustare (10:00-11:30), pranz (12:30-15:00), gustare (16.30-18:00) si cina (19:00-21:30)
  • Gustare dimineata : fructe, fursecuri, crostata, chec etc.
  • Gustare dupa-amiaza : pizza, hot-dog, inghetata, gogosi, porumb fiert, fructe.

Bauturile alcoolice si non-alcoolice incluse se pot servi, astfel:

  • Baruri restaurante in timpul programului de masa: apa, sucuri draft, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice.
  • Baruri plaje in intervalul 08:00-19:00 apa, sucuri draft, cafea, ceai, bere draft.Piano Bar in intervalul 08:00-24:00 apa, sucuri draft, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice.
  • Bar piscina California in intervalul 08:00-24:00 apa, sucuri draft, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice.
  • Bauturi alcoolice incluse: whiskey, vodka, vermut alb/rosu, , crema de whiskey, gin, digestiv.

Facilitati copii

  • Casa cu Povesti – pe scena de sub cupola teatrului din parcul de distractii „Baby Land” vor fi prezentate zilnic spectacole interactive de teatru pentru copii, sustinute de actori profesionisti.
  • Centrul de Dans si Atitudine – cursurile de initiere in dans si expresie corporala vor fi insosite de cursuri Zumba pentru mamici si copii.
  • Atelierul de Creatie – intr-un spatiu special amenajat, animatori profesionisti ii vor introduce pe copii in fiecare zi in tainele modelajului, picturii, artei origami. O expozitie va reuni, saptamanal, cele mai reusite creatii ale micilor cursanti.
  • Scoala de Teatru – pentru toti copiii pasionati de actorie, o trupa de profesionisti va sustine zilnic cursuri de initiere in acest univers fascinant. Un spectacol saptamanal, va da ocazia punerii in practica a celor invatate.
  • Plaja Copiilor – o intreaga plaja apartinand grupului Cohotels este amenajata cu tobogane si jocuri gonflabile. O echipa de animatori profesionisti se va dedica organizarii jocurilor si concursurilor pentru cei mici. Pe langa amenajarile de plaja, special pentru mamici, tatici si bunici vor fi puse la dispozitie jocuri de table si sah.
  • Babyland (16:30-23:00) – unicul parc de distractii interactive pentru copii din Sudul litoralului. Aici veti gasi instalate noile modele de tobogane, plase elastice si curse cu obstacole. In fiecare seara, petrecerile tematice si parada personajelor de poveste ii vor avea ca invitati speciali pe Batman, Spiderman, Elsa, Minionii si mai vechii eroi din povestiriile cu pirati si indieni.
  • Gradinita cu program de babysitting (09:00-12:00 si 16:00-21:00) – locul in care iti poti lasa copilul sub atenta supraveghere a educatorilor hotelului.

Oferte Litoral Romania

Hotel California Jupiter

Agentia de Turism Euro Team TravelHotel California Jupiter alaturi de Hotel Delta formeaza un complex turistic, avand comune mai multe facilitati – Parcul Copiilor, Plaja Copiilor, piscina, restaurante si terase, sauna, jacuzzi etc. Cazare Jupiter, Sejur la Delta Jupiter, Cazare Litoral Romania, Sejur si vacanta la Jupiter, Cazare California Jupiter, Vacanta California Jupiter, Cazare Jupiter California, Oferte Litoral Romania.

Intrare

18:00

Iesire

12:00

Anulare / Plata anticipata

INFORMATII UTILE

Conform Ordonantei de urgenta nr. 35/26.03.2020, voucherele de vacana emise in perioada Martie – Decembrie 2019 s-a prelungit valabilitatea pana la data de 31.05.2021.

Plateste cu vouchere de vacanta sau card de vacanta

Plata cu Vouchere si Card de Vacanta

CONDITII DE INSCRIERE / REZERVARE
  • Pentru REZERVARE este nevoie de datele de pe cartea de identitate a unuia dintre turistii, ce va deveni titularul de contract cu turistul si pe numele caruia se vor emite toate documentele de calatorie (contractul cu turistul, facturi fiscale, declaratia de consimtamant privind protectia datelor cu caracter personal, si altele);
CONDITII DE PLATA
  • Avans = 30 % din valoarea totala la inscriere;
  • Rest Plata = 70% inainte cu 31 zile de data intrarii;
  • Plata INTEGRALA - daca data rezervari este mai mica de 30 zile fata de data intrari;
  • Plata se poate face in EURO sau in RON la cursul BNR + 2% comisionul de risc valutar din ziua emiterii facturi, conform articolului 290, alin 2, Cod Fiscal.
MODALITATI DE PLATA

Plata cu CARDUL BANCAR - POS/ONLINE

  • Plata plata cu cardul bancar prin POS la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru plata cu cardul bancar se percepe o taxa de serviciu (comison bancar pentru plata cu cardul) de 1% din valoarea de plata;

  • Plata cu CARDUL ONLINE cu cardul bancar printr-un link securizat(carduri acceptate la plata sunt Visa si MasterCard), pentru acest mod de plata se percepe o taxa de serviciu de 2% + tva din valoarea de plata;

MobilPay

Plata prin TRANSFER BANCAR

  • Plata prin TRANSFER BANCAR din contul turistului (internet banking sau ordin de plata) in contul agentiei in baza facturi fiscale emise de agentia de turism Euro Team Travel;

Plata cu NUMERAR

  • Plata prin DEPUNERE DE NUMERAR in contul agentiei la banca TRANSILVANIA sau BRD in baza facturi proforme emise de agentia de turism;

Banca Transilvania

  • Plata prin DEPUNERE DE NUMERAR in contul agentiei la banca BRD in baza facturi proforme emise de agentia de turism;

Plata cu VOUCHERE DE VACANTA - Edenred, Sodexo sau Up Romania

  • CARD DE VACANTA - pe suport electronic prin POS la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru plata cu cardul bancar se percepe o taxa de decontare(pentru voucherele de vacanta) de 2% + tva din valoarea voacerelor de vacanta;

  • CARD DE VACANTA ONLINE - pe suport electronic prin link securizat MOBILPAY - NETOPIA, link-ul se va trimite prin E-mail/Sms/WhatsApp, pentru plata cu cardul bancar, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare de 2% + tva din valoarea voucherelor de vacanta;

  • VOUCHERE DE VACANTA pe suport DE HARTIE la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare de 1% + tva din valoarea voucherelor de vacanta;

  • VOUCHERE DE VACANTA pe suport DE HARTIE trimise prin CURIER RAPID (ex. FAN Courier, Urgent Cargus) se vor trimite prin curier de catre turist la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare 1% + tva din valoarea voucherelor de vacanta, la adresa: TOP SERVICES & EVENTS SRL - agentia de turism EURO TEAM TRAVEL, B-dul Regina Maria 32, parter vila, camera 102, sector 4, Bucuresti) - Telefon Contact: 0746 158 164 / 0753 300 029;

Facilitati pentru animale

  • Nu se accepta animale de companie

Acceptare carti de credit

Carduri Bancare - Plata Online

Facilitati generale

  • Aer Conditionat
  • All Inclusive
  • Articole de toaleta gratuite
  • Baie cu cabina de dus
  • Balcon
  • BAR
  • Camera 2 Paturi - Twin
  • Camera cu balcon
  • Camera cu vedere la mare
  • Camera de bagaje
  • Camera Pat Matrimonial
  • Camere NEFUMATORI
  • Chemare Taxi
  • Lift
  • Lobby Bar
  • Loc de joaca pentru copii
  • Materiale Turistice
  • Mini BAR
  • Parcare cu plata
  • Piscina apa dulce - exterior
  • Piscina Copii
  • Plaja privata
  • Plata cu cardul
  • Receptie hotel de zi
  • Receptie NonStop
  • Restaurant
  • Restaurant " a la chart"
  • Sala de conferinta
  • Schimb valutar
  • Seif Receptie
  • Servicii de calcatorie
  • Servicii de spalatorie
  • Servicii e-mail
  • Servicii Fax
  • Servicii Xerox - copiere
  • Taxi
  • Televizor + cablu
  • Terasa
  • Transfer Aeroport(Contra cost)
  • Transfer Gara(Contra cost)
  • Wireless - Spatii Comune
  • Wireless Camera - Gratuit

Activitati

ACTIVITATI

Pentru ca vacanta ta si a familiei tale la mare sa fie cu adevarat de neuitat, in cadrul complexului, beneficiezi de urmatoarele activitati:

  • In fiecare seara spectacol pe terasa Hotelului Delta cu orchestra live si invitati surpriza, trupe de dans, concursuri si momente comice.
  • Atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare – restaurant California
  • Pe fiecare plaja a grupului CoHotels, beneficiati de dj si echipe de animatori care va vor umple momentele petrecute la soare cu jocuri si concursuri captivante.

In fiecare seara, petreceri tematice si teatru pentru copii la Baby Land, cu eroi din cele mai cunoscute povesti si desene animate: pirati, indieni, Spiderman, Batman, Mickey Mouse etc.

In regiune:

  • Teatrul de Vara Jupiter
  • Liberty Parade
  • EuropaFM Live pe plaja
  • Herghelia Mangalia
  • Paradis Land – parc aventura
  • Ziua Marinei

Internet

  • Internet Wifi gratuit in camera si spatiile comune;

Parcare

  • Parcare (serviciu cu plata)

Cazare Jupiter 2021

Cazare Jupiter 2021Cazare Jupiter, oferta cazare in hotelurile din statiunea Jupiter, oferte sejur minim 5 nopti cazare si masa in hoteluri de la 2 – 4 stele in Jupiter. Statiunea Jupiter este o statiune de dimensiuni reduse, situata la aproximativ 40 de kilometri de Constanta si la doar 5 kilometri de orasul Mangalia, de care apartine din punct

Sport & natura

Statiunea Jupiter este una linistita, la fel si Cap Aurora, cu toate acestea posibilitatile de distractie si relaxare nu sunt deloc limitate. Sporturile nautice reprezinta o varianta excelenta de distractie pentru cei care iubesc apa. Adultii au posibilitatea sa faca plimbari cu skyjetul sau sa urmeze cursuri de scufundari. Pentru copii exista o zona de agrement, amenajata pe lacurile ce leaga Jupiter de Neptun, unde acestia se pot plimba cu hidrobiciclete in forma de lebada. In statiune exista centre de distractii in care puteti juca biliard, bowling si tenis de masa. Terenuri de fotbal si volei sunt disponibilie pentru cei care doresc sa se distreze facand miscare. Daca plimbarile simple va relaxeaza, atunci puteti "rataci" pe aleile si strazile umbroase ale statiunii sau pe plaja, bucurandu-va de briza care mangaie malul marii.

Harta


Cititi mai mult

Masuri COVID-19

Primirea oaspetilor

In receptii vom adopta urmatoarele masuri de preventie:

  • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru maini.
  • Amplasarea panourilor din sticla menite sa limiteze contactul direct intre personalul din receptie si oaspeti.
  • Solicitarea unei declaratii pe propria raspundere semnate de catre turist, privind absenta simptomatologiei Covid-19, calatoriilor in zone de risc/rosii si contactele cu persoane infectate.
  • Existenta unui registru electronic de evidenta a rezervarilor clientilor, astfel incat in eventualitatea aparitiei unui caz, sa existe date concrete pe baza carora sa poata fi efectuata o eventuala anchetaepidemiologica.
  • Echiparea corespunzatoare a personalului de receptie cu masti sau viziere.
  • Instruirea personalului de receptie in vederea informarii clientilor cu privire la cele mai apropiate unitati medicale, farmacii, etc. Acesta va avea acces la numerele de urgenta ale autoritatilor de sanatate, centremedicale, spitale publice sau private.
  • Dezinfectarea cheilor/cardurilor de acces in camere.
  • Reducerea timpilor de check-in/check-out prin implementarea unor platforme online.
  • Folosirea marcajelor care faciliteaza respectarea distantarii fizice, in special in zonele aglomerate.
  • incurajarea utilizarii platilor cu cardul.

Angajatii Cohotels

Avem grija de cei care au grija de oaspetii nostri prin:

  • Implementarea procedurilor de bune practici bazate pe principiile HACCP, de igienizare, dezinfectie si de autocontrol, sustinute de personal specializat din domeniul medical, in materie de igiena personala si la locul de munca, atat pentru personalul care intra in contact cu publicul cat si pentru angajatii din spatele cortinei. Toti angajatii vor cunoaste si pune in aplicare masurile de distantare sociala si dezinfectie inclusiv la servirea mesei dupa cum urmeaza :
    1. a) mentinerea distantei sociale de siguranta in toate locurile publice.
    2. b) mentinerea igienei respiratiei: tuse/stranut (in pliul cotului sau in servetel) si efectuarea imediata a igienei mainilor.
    1. c) mentinerea igienei mainilor prin spalarea acestora cu apa si sapun minim 20 secunde sau dezinfectarea mainilor.
  • Dotarea personalului cu echipamentul de protectie in functie de departament: masca/viziera, manusi, boneta.
  • Afisarea masurilor de preventie si amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant si sapun pentru maini in spatiile folosite de angajati, precum si dezinfectarea repetata a acestora.
  • Dezinfectarea periodica a spatiilor comune folosite de catre angajati, (receptionare/depozitare alimente, camere frig, liniilor de productie si servire,etc ) cu produse biocide avizate de Ministerul Sanatatii, de catre firma specializata .
  • Triaj observational cu masurarea temperaturii la fiecare intrare in tura si nepermiterea accesului la locul de munca a personalului care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie.
  • Spalarea si dezinfectarea uniformei de lucru in spalatoria Cohotels conform standardelor impuse de OMS.
    •Verificarea punerii in aplicare a fiecarei masuri de preventie prin controlul permanent efectuat de catre sefii de departamente.

Spatiile comune in interior

Spatiile comune precum receptii, restaurante, baruri, SPA-uri, locuri de joaca, sali de fitness, sali de conferinta, bucatarii, spalatorie, toalete, holuri, lifturi, casa scarii, locuri destinate personalului sunt dezinfectate frecvent.

In afara de dezinfectarea periodica avem grija igienizarii si dezinfectarii permanente:

  • Igienizarea si dezinfectarea frecventa, in timpul zilei, a tuturor suprafetelor supuse atingerii repetate precum: butoane lifturi, manere, balustrade, intrerupatoarele de lumina, suprafetele din toaletele publice precum si cele din SPA, dispenserele care necesita atingere, mobilierul folosit in spatiile comune precum: scaune, mese din restaurante, receptii, mobilierul din locurile de joaca, aparate sportive din salile de fitness, etc...
  • Monitorizarea igienizarii si dezinfectarii in toate spatiile prin grafice completate de operator.
  • Amplasarea dozatoarelor pentru dezinfectant de maini in zonele punctelor de acces ale spatiilor comune si unde este nevoie.
  • Folosirea marcajelor de pardoseala/stative pentru a facilita respectarea distantarii fizice, in special inzonele aglomerate.
  • Igienizarea filtrelor aparatelor de aer conditionat cel putin odata pe saptamana.
  • Dezinfectarea spatiilor precum sali fitness si SPA.
  • Afisajul materialelor destinate informarii clientilor.

Spatiile comune in aer liber

Dupa cum bine stiti COHOTELS pune un accent deosebit pe calitatea timpului dumneavoastra petrecut in aer liber, in locatiile atat de indragite : restaurantele, terasele,.

Iata masurile de preventie:

  • Amplasarea la loc vizibil a regulamentelor de acces si de comportament.
  • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru maini.
  • Asigurarea accesului prin puncte de intrare/iesire clar semnalizate.
  • Dezinfectarea podelelor din jurul piscinelor, sezlongurilor, spatiilor de joaca, scaune si mese de pe terase, efectuata cu substante specifice de catre personalul autorizat, cu substante avizate de Ministerul Sanatatii.
  • Igienizarea si dezinfectarea, dupa fiecare utilizare, a sezlongurilor, saltelelor si a mobilierului conform normelor.
  • Respectarea distantarii sociale prin amplasarea sezlongurilor, umbrelelor in conformitate cu recomandarile autoritatilor.
  • Mentinerea concentratiei dezinfectantilor din apa piscinelor la nivelul prevazut de Ministerul Sanatatii.

Restaurante si baruri

Masuri implementate in unitatile COHOTELS :

  • Respectarea distantarii sociale intre scaunele meselor diferite, numarul persoanelor de la o masa fiind limitat la numarul membrilor familiei.
  • Amplasarea la loc vizibil a regulamentelor de acces si de comportament.
  • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru maini la intrarea in restaurante si/sau in zona barurilor.
  • Protejarea bufetelor prin amplasarea unor panouri de plexiglas/vitrine si servirea preparatelor de catre angajati echipati corespunzator cu masti/viziere si manusi de unica folosinta.
  • Respectarea distantarii sociale in timpul servirii meselor prin mijloace specifice.
  • Schimbarea riguroasa si frecventa a ustensilelor pentru servire la bufet.
  • Aparatele de distribuire a bauturilor vor fi igienizate si dezinfectate zilnic sau ori de cate ori este nevoie.
  • Spalarea veselei, paharelor si a echipamentului de bucatarie exclusiv cu masini de spalat profesionale la temperaturi de 90°C, folosind detergenti si dezinfectanti profesionali.
  • Toate produsele care intra in blocul alimentar sunt achizitionate de la furnizori de incredere si vor fi dezinfectate cu solutii adecvate

Spatii de cazare

Atentia noastra este indreptata asupra unui confort sporit in conditii de maxima protectie astfel, in toate camerele hotelurilor Cohotels am implementat urmatoarea procedura de igienizare:

  • Camera va fi dezinfectata inainte de igienizarea si aerisirea aferente incheierii fiecarui sejur (checkout), de catre o firma specializata cu solutii biocide avizate de MINISTERUL SaNaTatII, prin nebulizare.
  • Lenjeria si prosoapele vor fi spalate si dezinfectate exclusiv in spalatoria Cohotels.
  • Kit-urile de camera, cosmeticele si produsele de minibar, acolo unde sunt prezente, vor fi dezinfectate inaintea amplasarii in camere.
  • Dezinfectarea ustensilelor pentru curatenie va fi efectuata cu solutii biocide avizate de MINISTERUL SaNaTatII.

Traim timpuri diferite in care viata cu care suntem obisnuiti se schimba si, fie ca va trebui sau nu, sa
ne obisnuim cu o noua rutina, obiectivul nostru este sa continuam sa cream amintiri frumoase de
vacanta.

Este in interesul nostru primar sa ne protejam atat colectivul, cat si oaspetii, prin aplicarea tuturor
normelor de igiena si preventie in vigoare si nu vom precupeti nici un efort pentru implementarea
acestora.

Pentru atingerea obiectivelor de reducere a riscului de transmitere a infectiei cu virusul COVID 19
este nevoie insa, de noi toti , oaspeti si personal. Doar impreuna vom reusi sa depasim aceasta criza si sa o convertim intr-o vacanta placuta!

Respectarea atat a normelor generale de conduita cat si a noilor reglementari stabilite si anuntate de
autoritati in contextul Covid-19 este obligatia noastra a tuturor. Astfel, oaspetii nostri trebuie sa tina
cont permanent de regulile de igiena personala si de masurile de protectie, indiferent de momentul
din zi, in incinta complexelor Cohotels, dupa cum urmeaza:

  • Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea/reconfirmarea rezervarii, privind interactiunea cu angajatii si cu ceilalti clienti, precum si regulile deplasarilor si activitatilor personale in spatiile publice.
  • Sa accepte ca inca de la sosirea in hotel trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul si completarea fisei de anuntare a sosirii cu datele privind sanatatea si trasabilitatea.
  • Sa accepte ca anumite servicii dedicate tuturor turistilor ar putea fi asigurate doar in serii, la intervale orare diferite, pentru a putea astfel, asigura distantarea fizica in toate spatiile comune.
  • Sa accepte ca noile proceduri de lucru impun reducerea interactiunii cu personalul, aceasta nefind o lipsa de respect, de interes, sau de profesionalism din partea acestuia.
  • Sa accepte ca in spatiile inchise se poarta masca.
  • Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun minim 20 secunde, sa foloseasca produsele de dezinfectare puse la dispozitie, sa nu-si atinga ochii, nasul si gura cu mainile neigienizate si sa nu stranute /tuseasca neprotejat.

Regulile acestui manual sunt supuse revizuirii pe masura ce apar noi reglementari ale autoritatilor.Pe aceasta cale dorim sa va multumim pentru increderea acordata marcii „COHOTELS” si totodata,

Transport

Solicitati pret pentru:

  • Bilet de tren CFR;
  • Bilet de autocar;
  • Bilet de avion;

Alte Informatii

  • Serviciile suplimentare, precum si contravaloarea eventualelor pagube inregistrate in inventarul camerelor, vor fi achitate de catre turist direct la receptia hotelului.
  • Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor prestate se vor formula in scris de catre turist si se vor depune la receptia hotelului inainte de terminarea sejurului. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
  • Informatiile si fotografiile din prezentarea unitatilor de cazare au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate de pe site-urile de prezentare ale acestora.
  • Fotografiile prezentate pe site sunt generice si nu pot fi considerata contractuale, ele reprezentand doar efortul nostru de a imbunatatii calitatea informatiilor cu privire la conditiile unitatilor de cazare. Facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea si actualitatea informatiilor, insa nu garantam ca informatiile sunt complete, actualizate sau nu contin erori.
  • Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor sau sa cereti informatii actualizate agentiei.