Disponibilitate

Cere Oferta

General

Ursina Ensana Health Spa Hotel SovataUrsina Ensana Health Spa Hotel Sovata sejur minim 5 nopti cazare cu mic dejun inclus si acces la spa, internet wifi gratuit.

Adresa: Strada Vulturului 39, Sovata, Mures

Hotelul se deschide in 31 iulie 2020 insa Centrul SPA, restaurantul interior sunt inchise pe perioada starii de alerta/urgenta.

Ursina Hotel Sovata Odata cu rebrandingul grupului international hotelier, clusterul din Sovata anunta deschiderea in primavara anului 2020 a Ursina Ensana Health Spa Hotel, un hotel de 3 stele cu 144 de camere, baza de tratament si spa propriu, o investitie de peste 8 milioane de euro. 144 de camere standard si superior (vedere spre lac) 3*

Plata cu Vouchere si Card de Vacanta

VERIFICA DISPONIBILTATE SI TARIF

Centru SPA:

  • 2 bazine cu apa sarata si dulce,
  • baie alternant Kneipp,
  • saun finlandez,
  • biosaun,
  • zon de relaxare

Baza de tratament:

  • bai cu namol/apa sarata/plante;
  • aplicatii parafina,
  • masaje medicale,
  • electroterapie,
  • hidroterapie,
  • gimnastic functional/medical,
  • elongatii subacvale – tratamente impotriva afectiunilor aparatului locomotor, reumatism, artrita, recuperare.
  • Aici nu se vor efectua tratamente ginecologice!- aici vom face tratamente doar impotriva afectiunilor aparatului locomotor – reumatism, artrita, recuperare. Nu se vor efectua tratamente ginecologice si antialergie (aerosoli), acestea ramanand doar exclusiv in baza de tratament 4*!

Grand openingul l-am programat pe data de 18 iunie (notati-va in agenda!) – in perioada aceasta de tranzitie (Aprilie-Iunie) vom valorifica doar bed&breakfast cu spa 4*, adica fara demipensiune in Ursina (bineinteles cu posibilitatea de a-si alege optiune DP sau sa serveasca a la carte cina sau pranz la restaurantul din Sovata sau la Bradet), clientii servind micul dejun ori in restaurantul Magnolia sau sala de evenimente Margareta ambele din Bradet 4*superior (depinzand de numarul de persoane).

Ursina Ensana Health Spa Hotel Sovata

Agentia de Turism Euro Team TravelUrsina Hotel Sovata sejur minim 3 nopti cazare cu mic dejun inclus si acces la spa, internet wifi gratuit. Ursina Hotel Sovata se deschide in 31 iulie 2020. Cazare Sovata, Tratament Sovata, Vacanta la Sovata, Cazare Hotel Sovata, Oferte Sejur la Sovata, Tratament baleno in Romania, Pacahte cu tratament balnear.

Intrare

16:00

Iesire

12:00

Anulare / Plata anticipata

INFORMATII UTILE

Conform Ordonantei de urgenta nr. 35/26.03.2020, voucherele de vacana emise in perioada Martie – Decembrie 2019 s-a prelungit valabilitatea pana la data de 31.05.2021.

Plateste cu vouchere de vacanta sau card de vacanta

Plata cu Vouchere si Card de Vacanta

CONDITII DE INSCRIERE / REZERVARE
  • Pentru REZERVARE este nevoie de datele de pe cartea de identitate a unuia dintre turistii, ce va deveni titularul de contract cu turistul si pe numele caruia se vor emite toate documentele de calatorie (contractul cu turistul, facturi fiscale, declaratia de consimtamant privind protectia datelor cu caracter personal, si altele);
CONDITII DE PLATA
  • Avans = 30 % din valoarea totala la inscriere;
  • Rest Plata = 70% inainte cu 31 zile de data intrarii;
  • Plata INTEGRALA - daca data rezervari este mai mica de 30 zile fata de data intrari;
  • Plata se poate face in EURO sau in RON la cursul BNR + 2% comisionul de risc valutar din ziua emiterii facturi, conform articolului 290, alin 2, Cod Fiscal.
MODALITATI DE PLATA

Plata cu CARDUL BANCAR - POS/ONLINE

  • Plata plata cu cardul bancar prin POS la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru plata cu cardul bancar se percepe o taxa de serviciu (comison bancar pentru plata cu cardul) de 1% din valoarea de plata;

  • Plata cu CARDUL ONLINE cu cardul bancar printr-un link securizat(carduri acceptate la plata sunt Visa si MasterCard), pentru acest mod de plata se percepe o taxa de serviciu de 2% + tva din valoarea de plata;

MobilPay

Plata prin TRANSFER BANCAR

  • Plata prin TRANSFER BANCAR din contul turistului (internet banking sau ordin de plata) in contul agentiei in baza facturi fiscale emise de agentia de turism Euro Team Travel;

Plata cu NUMERAR

  • Plata prin DEPUNERE DE NUMERAR in contul agentiei la banca TRANSILVANIA sau BRD in baza facturi proforme emise de agentia de turism;

Banca Transilvania

  • Plata prin DEPUNERE DE NUMERAR in contul agentiei la banca BRD in baza facturi proforme emise de agentia de turism;

Plata cu VOUCHERE DE VACANTA - Edenred, Sodexo sau Up Romania

  • CARD DE VACANTA - pe suport electronic prin POS la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru plata cu cardul bancar se percepe o taxa de decontare(pentru voucherele de vacanta) de 2% + tva din valoarea voacerelor de vacanta;

  • CARD DE VACANTA ONLINE - pe suport electronic prin link securizat MOBILPAY - NETOPIA, link-ul se va trimite prin E-mail/Sms/WhatsApp, pentru plata cu cardul bancar, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare de 2% + tva din valoarea voucherelor de vacanta;

  • VOUCHERE DE VACANTA pe suport DE HARTIE la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare de 1% + tva din valoarea voucherelor de vacanta;

  • VOUCHERE DE VACANTA pe suport DE HARTIE trimise prin CURIER RAPID (ex. FAN Courier, Urgent Cargus) se vor trimite prin curier de catre turist la sediul agentiei de turism Euro Team Travel, pentru acest tip de plata se percepe o taxa de decontare 1% + tva din valoarea voucherelor de vacanta, la adresa: TOP SERVICES & EVENTS SRL - agentia de turism EURO TEAM TRAVEL, B-dul Regina Maria 32, parter vila, camera 102, sector 4, Bucuresti) - Telefon Contact: 0746 158 164 / 0753 300 029;

Facilitati pentru animale

  • Nu se accepta animale de companie.

Acceptare carti de credit

Carduri Bancare - Plata Online

Facilitati generale

  • Acces in camera cu cartela
  • Aer Conditionat
  • Articole de toaleta gratuite
  • ATM in aproprierea hotelului
  • Balcon
  • BAR
  • Baza de tratament
  • Camera 2 Paturi - Twin
  • Camera cu balcon
  • Camera cu vedere la munte
  • Camera cu vedere la parc
  • Camera Pat Matrimonial
  • Camere NEFUMATORI
  • Centru SPA
  • Chemare Taxi
  • Demipensiune
  • Incalzire centrala proprie
  • LCD + cablu
  • Lift
  • Materiale Turistice
  • Medic Specialist Balneolog
  • Mic Dejun - Bufet Suedez
  • Mini BAR
  • Parcare cu plata
  • Pensiune Completa
  • Piscina apa dulce - interior
  • Piscina apa sarata - interior
  • Plata cu cardul
  • Restaurant
  • Restaurant " a la chart"
  • Room Service
  • Sauna
  • Servicii de calcatorie
  • Servicii de spalatorie
  • Servicii Fax
  • Servicii Xerox - copiere
  • Televizor + cablu
  • Transfer Aeroport(Contra cost)
  • Transfer Gara(Contra cost)
  • TV cu ecran plat
  • Uscator de par
  • WIFI
  • Wireless - Spatii Comune
  • Wireless Camera - Gratuit

Activitati

  • 2 bazine cu apa sarata si dulce,
  • baie alternant Kneipp,
  • saun finlandez,
  • biosaun,
  • zon de relaxare;

Internet

Gratuit! Internet wireless hotspot este disponibil in zone publice si camere.

Parcare

  • Parcare = 15 lei / zi

Cazare Sovata

Cazare SovataCazare Sovata oferte cazare minim 6 nopti, masa mic dejun, demipensiune sau pensiune completa, tratament balnear si consultatie medicala in bazale de tratament din unitatile hoteliere specializate. Oferta tratament si cazare in stiunea balneara Sovata. Sovata este o statiune cu sezon permanent, Sovata a fost mentionata pentru prima data ca loc tamaduitor intr-un document din

Sport & natura

Partii de schi Partia de Schi Alunis Sovata este singura partie de schi din judetul Mures, se afla la 7 km de statiunea balneara Sovata, pe cursul superior al raului Tarnava Mica, in Depresiunea Praid – Sovata, la poalele dinspre sud-vest ale Muntilor Gurghiu. Este formata din partia mare si traseul pentru incepatori. Exista doua partii de schii, o partie de schi de nivel mediu si opartie de schi pentru copii sau incepatori. Lacul Ursul Lacul Ursu Sovata este cel mai mare lac heliotermic din lume si este unic in Europa. Lacul Ursu Sovata este considerat rezervatie naturala, ca lac sarat cu fenomen de heliotermie, bucurandu-se de un regim special de protectie. Lacul Ursu Sovata isi primeste in fiecare an miile de turisti care vin atat pentru relaxare cat si pentru vindecarea anumitor boli ginecologice, reumatismale, endocrine, metabolice, neurologice. Unii dintre noi se bucura de lacurile termale, altii de lacurile sarate iar altii de lacul Ursu care le implineste pe amandoua. Efectul heliotermic se datoreaza efectului de sera produs de apa dulce ce curge la suprafata lacului, cu apa sarata concentrata..

Harta

Istorie si Cultura

Prima menţiune a aşezării datează din 13 septembrie 1578, anume în actul privilegial al principelui Cristofor Bathory acordat paznicilor exploatărilor de sare de la Sovata, act confirmat mai târziu şi de Sigismund Bathory - “Confirmatio Assecurationis possessionis Zowatha”. În plângerea datată din anul 1581 adresată lui Bathory Istvan, principele Transilvaniei şi Regele Poloniei, şambelanul salinelor din Ţinutul secuiesc face referire la existenţa unui număr de 16 familii pe Câmpul Soveţii. Populaţia micii aşezări, format iniţial din paznicii exploatărilor de sare şi familiile lor, a sporit încet, ajungând de la 16 familii menţionate în documente istorice datate din anul 1602 la un număr de 400 familii aşa cum reiese din însemnările călătorului Orban Balazs care a vizitat localitatea în anul 1860. Ocupaţia de bază a populaţiei era exploatarea pădurilor, agricultura, creşterea animalelor şi cărăuşia, prima întreprindere industrială din localitate fiind tot una forestieră.

Cititi mai mult

Masuri COVID-19

MASURI DE PREVENIRE sI DE CONTROL PENTRU SIGURANTA DVS.

Ce faceti Dvs.

- Reguli pentru oaspetii nostri

  • Va rugam respectati regulile generale de distantare sociala fata de alti oaspeti si fata de membrii echipei Ensana Hotels.
  • Va rugam respectati marcajele de distantare sociala aplicate pe pardoseala în fata receptiilor si reconfigurarea mobilierului în spatiile comune.
  • Pentru siguranta Dvs, a celorlalti oaspeti si a membrilor echipei Ensana Hotels va informam ca procedura de check-in include si verificarea temperaturii Dvs. de catre un cadru medical angajat fara ca rezultatul verificarii sa fie consemnat. Va rugam acceptati aceasta procedura. În cazul în care temperatura Dvs. excede valoarea de 37,3 °C un medic Ensana Hotels va va consulta asupra starii Dvs. generale de sanatate.
  • Va rugam purtati masca de protectie în spatiile închise.
  • Spalati-va pe maini cat mai des si/sau dezinfectati mainile la aparatele amplasate la receptii, intrari în restaurant, spa si alte spatii comune din hoteluri.
  • În lifturi vor avea acces maxim 2 persoane, exceptand familiile sau persoanele cazate în aceeasi camera. Va recomandam sa folositi scarile.
  • Pentru rezervarile în avans recomandam plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la receptie recomandam plata cu cardul.
  • Ca masura de distantare sociala am prelungit cu o ora intervalul orar al servirii micului dejun si am împartit în doua perioade egale timpul de servire al micului dejun si a cinei. Astfel clientii în momentul check-inului vor opta între doua perioade de servire a mesei: 07.00-09.00 micul dejun si 18.00-20.00 cina, respectiv 09.00-11.00 micul dejun si 20.00-22.00 cina.
  • Ca masura de preventie am desfiintat minibarurile din camere. În cazul în care doriti produse din minibar va rugam adresati-va receptiei.
  • Pentru siguranta Dvs. si a celorlati, vizitele la oaspetii din hoteluri de catre persoane care nu sunt clientii hotelurilor nu sunt permise.
  • În cazul în care un client refuza în mod repetat respectarea acestor reguli, în vederea protejarii celorlalti clienti si a angajatilor hotelurilor, Ensana Hotels îsi rezerva dreptul de a refuza sa ofere serviciile solicitate fara restituirea avansului achitat si fara drept de despagubire.

Ce facem noi – Actiuni si masuri întreprinse de catre Sovata Ensana Health Spa Hotels Reguli generale:

  • Se vor efectua teste PCR pentru COVID-19 asupra tuturor membrilor Ensana Hotels cu 4 zile înaintea reluarii activitatii.
  • Accesul membrilor echipei Ensana Hotels în hoteluri se face în locurile speciale amenajate acestui scop, cu verificarea temperaturii si a starii generale de sanatate a fiecarui membru
  • Deschidem strandul Lacul Ursu, accesul clientilor Ensana Hotels fiind inclus în tariful cazarii.
  • Respectand prevederile legale actuale restrictionam serviciile suplimentare cazarii si alimentatiei publice, adica accesul în centrul spa si baza de tratament, sali de conferinta.
  • Echipa noastra este instruita pentru aplicarea riguroasa a tuturor masurilor interne privind preventia COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la masurile de pregatire si prevenire esentiale. Instructiunile de operare sunt îmbunatatite în permanenta.
  • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastra, astfel, angajatii au primit manusi si masca de protectie, vizier, halat de unica folosinta (dupa caz).
  • Asiguram tuturor angajatilor dezinfectant pentru maini.
  • În cursul operatiunilor de curatenie si dezinfectare folosim doar substante biocide avizate de catre Ministerul Sanatatii
  • Am actualizat procedurile interne de lucru si am crescut frecventa spalarii pe maini si dezinfectarii spatiilor si ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atat în bucatarie, servire, curatenie si receptie).
  • Acordam atentie dezinfectarii manerelor, balustradelor, întrerupatoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajatilor, inclusiv vestiare.
  • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasarile în incinta si a minimaliza contactele cu colegii, pastrand distantarea sociala.
  • Am limitat semnificativ contactul fizic între angajatii Ensana Hotels si oaspeti.

Spatii comune, hall-uri, receptii:

  • Ca masura de protectie si distantatre sociala am amplasat panouri de plexiglass la receptii si marcaje de distantare pe pardoseala din fata receptiilor. • Am amplasat dezinfectanti de maini cu autosenzor în fata receptiei, a lifturilor si la intrarile principale.
  • Am reconfigurat mobilierul în spatiile comune în vederea reducerii capacitatii hall-urilor si a respectarii regulilor generale de distantare sociala.
  • Echipa din receptie este dotata cu echipament de protectie care cuprinde manusi, masca, dezinfectant, pungi pentru deseuri.
  • Acordam o atentie deosebita igienizarii tuturor punctelor de contact publice: usa acces hotel, zona receptiei, aparate POS, fisa client, butoane lift, clante, balustrade, manere, robinete, întrerupatoare, suporti materiale promotionale, pult receptie.
  • Ne asiguram ca fiecare card sau cheie de acces camere este dezinfectat la predare / preluare. • Am limitat numarul de persoane în lifturi: vor avea acces în acelasi timp maxim 2 persoane, exceptand familiile sau persoanele cazate în aceeasi camera.
  • Curatam frecvent filtrele de la aparatele de aer conditionat conform programului revizuit de departamentul tehnic.

Camere

  • Am actualizat procedura de curatenie în camerele de hotel si am fost nevoiti sa scoatem din camere elementele cu risc de contaminare si greu de dezinfectat ca materialele informative tip meniuri si brosuri, paturile suplimentare, minibar.
  • Ca o masura de limitare a contactului între persoane curatenia în camere se va efectua din doua în doua zile.
  • Nu se schimba lenjeria si prosoapele pe perioada sejurului. În situatii speciale, daca oaspetele solicita schimbarea lenjeriei, a prosoapelor si a halatului în timpul sejurului, camerista efectueaza aceste activitati cand clientul nu este în camera.
  • Am schimbat procedura de curatenie si dezinfectare a camerelor de hotel dupa fiecare oaspete. Camerele eliberate intra în tratament de igienizare si dezinfectare prin nebulizare corespunzator noilor proceduri interne, reintrand în circuitul de cazare la o distanta de minim 24 de ore de la eliberare în masura gradului de ocupare actual.
  • Toate suprafetele din camere se curata, se sterg si se dezinfecteaza cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Diversey, o atentie deosebita acordandu-se: manerelor, oglinzilor, telefoanelor, telecomenzii, cotierelor, fotoliilor, noptierelor, baii si obiectelor sanitare.
  • Telecomanda pentru TV este dezinfectata si înfoliata dupa fiecare oaspete.
  • Hartia igienica de rezerva va fi ambalata în plastic.
  • Prin spalare si uscare la temperaturi ridicate, apoi calcare asiguram dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor si halatelor din camere. Folosim detergenti si dezinfectanti profesionali, conform protocolului stabilit de furnizorul Diversey.
  • Dezinfectarea zilnica a etajelor si a hall-urilor se va efectua prin nebulizare.
  • Caruciorul cameristei si toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfarsitul programului de lucru si vor fi închise în oficiu. Restaurant / Bucatarie
  • Am actualizat procesele si procedurile care includ bune practici de igiena, curatare si dezinfectare, controlul furnizorilor, depozitarea, distributia si transportul, igiena personalului si evaluarea capacitatii de lucru, toate conditiile necesare pentru a mentine un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
  • Am actualizat procedurile de receptie a marfii, astfel furnizorii si angajatii care se ocupa cu livrarile / receptia marfurilor poarta echipament de protectie; produsele alimentare ce sunt desemnate prepararii vor fi verificate, iar în functie de posibilitatea acestora vor fi dezinfectate în prealabil cu solutie de cloramina.
  • Am organizat traininguri pentru toti angajatii implicati în acest process.
  • Toate produsele noastre sunt achizitionate de la furnizori acreditati, care prezinta certificate de conformitate.
  • Înainte de începerea lucrului toate suprafetele care vor intra în contact cu alimentele vor fi dezinfectate. • În spatiile de preparare a mancarurilor angajatii vor fi obligati sa poarte manusi, bonete, cat si masti.
  • Dupa fiecare service sau etapa a zilei de servire a mesei, tacamurile, vesela ce au intrat in contact cu clientii restaurantului, va fi spalata si dezinfectata în bazine cu solutie de cloramina.

Servirea mancarurilor catre clientii restaurantului se va face doar de catre personal special desemnat, cu masurile de protectie asigurate, pentru a evita o eventuala incrucisare microbacteriana. Aceasta masura se aplica si în cazul servirii mesei tip bufet suedez.

• Persoana responsabila cu întampinarea clientilor în restaurant va purta viziera, masca si manusi de protectie.

• Am amplasat aparate cu dezinfectant la intrarile în restaurante.

• Am redus numarul de mese si scaune cu respectarea distantarii de 2 m.

• Am desfiintat listele de meniu si am înlocuit cu liste de meniu de unica folosinta, simplificate în cazul pranzului si a cinei dupa caz.

• Schimbam fetele de masa, dezinfectam olivierele, scaunele dupa fiecare client.

• Debarasarea vom face doar dupa ce clientul a parasit masa. strand Lacul Ursu

• Respectam regulile de distantare sociala impuse de catre autoritatile din domeniu.

• Amplasam la intrari aparate cu solutii dezinfectante pentru maini.

• Pentru clientii care nu sunt oaspetii hotelurilor Ensana si doresc sa petreaca mai multe zile la Sovata recomandam achizitionarea unor bilete cu intari multiple pentru a preveni aglomerarea zilnica la casele de bilete. Preocuparea noastra este siguranta Dumneavoastra! Ne-am angajat sa va oferim conditii sigure si sanatoase! Va rugam respectati regulile generale de distantare sociala fata de alti oaspeti si fata de membrii echipei Ensana Hotels.

Va rugam purtati masca de protectie în spatiile închise. Spalati-va pe maini cat mai des si/sau dezinfectati mainile la aparatele amplasate la receptii, intrari în restaurant, spa si alte spatii comune din hoteluri. În lifturi vor avea acces maxim 2 persoane, exceptand familiile sau persoanele cazate în aceeasi camera. Pentru achitarea serviciilor la receptie recomandam plata cu cardul.

Transport

Solictati oferta de pret pentru:

  • Bilet de tren CFR;
  • Bilete de Autocar;
  • Bilete de Avion;

Alte Informatii

  • Serviciile suplimentare, precum si contravaloarea eventualelor pagube inregistrate in inventarul camerelor, vor fi achitate de catre turist direct la receptia hotelului.
  • Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor prestate se vor formula in scris de catre turist si se vor depune la receptia hotelului inainte de terminarea sejurului. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
  • Informatiile si fotografiile din prezentarea unitatilor de cazare au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate de pe site-urile de prezentare ale acestora.
  • Fotografiile prezentate pe site sunt generice si nu pot fi considerata contractuale, ele reprezentand doar efortul nostru de a imbunatatii calitatea informatiilor cu privire la conditiile unitatilor de cazare. Facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea si actualitatea informatiilor, insa nu garantam ca informatiile sunt complete, actualizate sau nu contin erori.
  • Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor sau sa cereti informatii actualizate agentiei.

Centru Spa

  • 2 bazine cu apa sarata si dulce,
  • baie alternant Kneipp,
  • saun finlandez,
  • biosaun,
  • zon de relaxare

Baza Tratament

Aici nu se vor efectua tratamente ginecologice! - aici vom face tratamente doar impotriva afectiunilor aparatului locomotor – reumatism, artrita, recuperare.

Nu se vor efectua tratamente ginecologice si antialergie (aerosoli), acestea ramanand doar exclusiv in baza de tratament 4* de la Hotel Danubius.

Baza de tratament:

  • bai cu namol/apa sarata/plante;
  • aplicatii parafina,
  • masaje medicale,
  • electroterapie,
  • hidroterapie,
  • gimnastic functional/medical,
  • elongatii subacvale – tratamente impotriva afectiunilor aparatului locomotor, reumatism, artrita, recuperare.